پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام
سرخط خبرها

حسن‌زاده: پیروزی مقابل پالایش به تیمم اعتماد به نفس داد | بازیکنانم باهوش بازی کردند

  • کد خبر: ۱۹۰۰۴۹
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
حسن‌زاده: پیروزی مقابل پالایش به تیمم اعتماد به نفس داد | بازیکنانم باهوش بازی کردند
سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: ۳ امتیازی که مقابل پالایش بندرعباس و اعتماد به نفسی که از این دیدار کسب کردیم، امیدوارم به تیم ما کمک کند تا در بازی آتی دست پر از قزوین به مشهد بازگردیم.

محسن حسن‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز پس از پیروزی فرش‌آرا مقابل پالایش نفت بندرعباس گفت: اگر از ابتدای لیگ نتوانسته‌ایم در مشهد پیروز شویم، اسمش را ناکامی نمی‌گذارم. جایگاهی که فرش‌آرا در حال حاضر در اختیار دارد، سهم عمده آن به دلیل امتیاز‌هایی است که در زمین خودمان کسب کرده‌ایم.

وی افزود: ۳ امتیاز‌هایی که در بازی‌های خانگی می‌توانستیم تقدیم هواداران کنیم، مقداری فشار روانی روی بازیکنان ایجاد کرده بود. بازیکنانم امروز برای برد به میدان آمده بودند. خداراشکر نتیجه زحمات خود را کسب کردند.

سرمربی فرش‌آرای مشهد تصریح کرد: در دیدار با گیتی‌پسند علی‌رغم شایستگی بازیکانم نتیجه‌ای که مستحق آن بودیم را کسب نکردیم، اما در این دیدار توانستیم مزد زحمات خود را بدست آوردیم. این اولین ۳ امتیاز خانگی فرش‌آرا بود که در ادامه به جایگاه تیم ما کمک خواهد کرد.

حسن‌زاده گفت: در دیدار آتی خود با کراپ الوند بازی داریم که از بازیکنان و کادرفنی خوبی تشکیل شده است. این ۳ امتیاز و اعتماد به نفسی که از این دیدار کسب کردیم، امیدوارم به تیم ما کمک کند تا دست پر از قزوین بازگردیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد ادامه داد: تیم پالایش نیز امروز عملکرد خوبی داشت، همانطور که در بازی‌های قبلی خود نشان داده بود که خط حمله خوب و توانمندی دارد. امروز ما را در فاز هجومی اذیت کردند، اما بازیکنان باهوش و منطقی ظاهر شدند که ثمره آن کسب پیروزی در این دیدار بود.

حسن‌زاده در خصوص عملکرد داوری بیان کرد: داوران عملکرد خوبی داشتند. شاید می‌توانستند مدیریت بهتری داشته باشند. داوران به مسائلی پرداختند که باعث ایجاد حساسیت در بازی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->